سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای دیجیتال

نظر

هنگامی که بیشتر با پرداخت در سایت حراج آنلاین eBay همراه باشید ، پی پال به روشی بسیار گسترده پذیرفته شده از طریق اینترنت و خارج از کشور تبدیل شده است. این ایده ساده است: به مردم این امکان را بدهید که بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری ، پرداخت سریع و ایمن را بصورت آنلاین بپذیرند. اگرچه پی پال گهگاهی با کلاهبرداری ، دعاوی حقوقی و تنظیم کننده های شرور دولت مشکل داشته است ، این شرکت هم اکنون دارای بیش از 277 میلیون حساب فعال است [منبع: پی پال].

 

تجارت اصلی PayPal یک سرویس پرداخت آنلاین است که به افراد و مشاغل امکان می دهد وجوه را بصورت الکترونیکی واریز کنند. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است از PayPal برای آنها استفاده کنید:

 

 

 

برای حراج های آنلاین در eBay و سایر وب سایتها پرداخت هایی را ارسال یا دریافت کنید

کالاها و خدمات را خریداری یا بفروشید

کمک مالی کنید یا دریافت کنید

با کسی مبادله نقدی کنید

شما می توانید با مراجعه به آدرس پست الکترونیکی وجهی را ارسال کنید ، چه گیرنده شما حساب PayPal داشته باشد یا نه. برای دریافت وجوه ، اگرچه ، گیرنده باید یک حساب پی پال همراه با آن آدرس پست الکترونیکی داشته باشد. حساب های پایه پی پال رایگان هستند و کلیه خریدهای انجام شده در ایالات متحده با این سرویس نیز رایگان هستند [منبع: پی پال]. این شرکت برای فروشندگان ، معاملات بین المللی و ارسال پول با کارت اعتباری یا بدهی هزینه های خود را پرداخت می کند.

 

اگر حساب PayPal دارید ، می توانید وجوه مختلفی را به روش های مختلف اضافه و برداشت کنید. برای معاملات مستقیم مستقیم ، از جمله اضافه کردن و برداشت پول ، می توانید حساب خود را با حساب های بانکی یا کارت های اعتباری مرتبط کنید. سایر گزینه های برداشت شامل استفاده از کارت بدهی پی پال برای خرید یا گرفتن وجه نقد از دستگاه خودپرداز یا درخواست چک در نامه می باشد.

 

در این مقاله ، ما به شما نحوه استفاده از پی پال ، چگونگی انجام معاملات و پیدا کردن چیزی در مورد تاریخچه این شرکت را به شما نشان خواهیم داد. بیایید با نحوه ثبت نام در حساب PayPal خود شروع کنیم.

 

پی پال تبلیغات هنگامی که بیشتر با پرداخت در سایت حراج آنلاین eBay همراه باشید ، پی پال تبدیل به یک روش پرداخت پذیرفته شده هر دو شده است ..