سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای دیجیتال

نظر

براساس گزارش های مختلف ، این نمایشگاه تا حدی غافلگیرانه بود که گیتس تلاش کرد محتوای دیجیتالی "زنده" را به صورت یکپارچه از یک دستگاه به وسیله دیگر با انواع زنگ و سوت منتقل کند.

 

سال گذشته گیتس قاعده اول ارائه ها را فراموش کرد (اساساً بازنگری در قانون مورفی): مهم نیست که نسخه آزمایشی چقدر نرم و آزمایشی باشد ، وقتی این کار را در مقابل تماشاگران زنده انجام دهید ، احتمال حضور بی عیب و نقص معکوس با تعداد متناسب است از افراد تماشا ، به قدرت مقدار پول درگیر شده است.

 

مرتبط: بررسی: چهار روش برای مدیریت مک در دنیای مایکروسافت

بنابراین در CES 2005 بود که گیتس سعی کرد سبک زندگی دیجیتال را روی صحنه ببرد. او سعی کرد عکس ها را بصورت بی سیم از دوربین نیکون به رایانه شخصی Windows Media Center منتقل کند. به گفته ما ، "گاه به گاه" ، Windows Media Center PC آنچه را که Windows شناخته شده است انجام داد ، انجام داد: یخ زد. در آنجا ، روی صحنه ، در مقابل تماشاگران هزاران نفری ، یک رایانه شخصی روشن و براق به یک لنگر قایق گران قیمت تبدیل شد. آقای گیتس در حالی که دستگاه دیجیتالی خود را در دست داشت با بازاریابی تخم مرغ روی صورت خود روی صحنه قرار گرفت.

 

آیا تعجب کردیم؟ حتی کمی هم نیست. اما اگر ثروتمندترین مرد جهان که مورد حمایت برخی از هوشمندترین مهندسین جهان قرار گرفته بود ، نمی توانست یک نسخه ی نمایشی کنسرو شده را بکشد ، باید این سؤال را بکنیم که چه امیدواری برای جو متوسط ??وجود دارد تا چیزی بیشتر از سردرد از او نگیرد. سبک زندگی دیجیتال؟

 

اما با فراموش کردن مشکلات سال گذشته ، نسخه ی نمایشی امسال سبک زندگی دیجیتال کمابیش طبق برنامه ریزی کار کرد. یک تورنت قریب به اتفاق و نفس گیر فناوری که به رایانه می آید ، نه ، یک تلفن همراه ، نه ، یک توستر در نزدیکی شما!

 

امسال گیتس در تظاهرات خود خبر را از یک سیستم خانه به تلفن همراه و سپس به یک سیستم اداری و سرانجام به یک ایستگاه کاری در فرودگاه منتقل کرد. در تمام این انتقال ها ، ظاهراً پخش خبر همچنان پخش می شود. خمیازه.

 

[یک ساعت اضافی دارید؟ این دوره آنلاین را طی کنید و نحوه نصب و پیکربندی ویندوز 10 را با گزینه های مورد نیاز خود بیاموزید. ]

تفسیرهای دیگر از شیوه زندگی دیجیتال ، همه دستگاه ها و اشیاء در حال برقراری ارتباط با ما و با یکدیگر است. من مطمئن نیستم که چرا همه این موارد نیاز به صحبت دارد و صریحاً ، چشم انداز یخچال و فریزر من از سوپر مارکت گفتن من از آب پرتقال خارج شده ام و گرفتن یک کوپن من را با وحشت عمیق پر می کند.

 

Wi-Fi 6 - یک سؤال و پاسخ برای CIO ها و مدیران شبکه

SponsoredPost توسط گروه تجاری Huawei Enterprise پشتیبانی می شود

 

Wi-Fi 6 - یک سؤال و پاسخ برای CIO ها و مدیران شبکه

 

هواوی در میان تمام نویزهای موجود در زمینه تحول دیجیتال ، یک راهنمای آسان برای درک راه حل های مناسب Wi-Fi 6 ایجاد کرده است.

 

اما اکثر تفکرات و مهندسی هایی که زیربنای سبک زندگی دیجیتالی است ، بر محتوا تمرکز دارند - توانایی دستیابی و پخش مجدد تلویزیون ، فیلم و موسیقی. بخش اعظم گوشت اعلان های مایکروسافت در CES مربوط به معاملات آن با DirectTV و MTV است.

بنابراین ، ممکن است بدانید که این سبک زندگی دیجیتالی که گیتس و سایر صاحبنظران ما را باور کنند چیست؟ الف) دقیقاً در گوشه و کنار است ، ب) برای ما با ارزش است و ج) کار خواهد کرد؟

 

اجازه دهید صادقانه باشد. همانطور که به نظر می رسد دلپذیر باشد که محتوای ، رسانه ها و دستگاه های دارای رها کردن وحشی را کنترل کند ، چه کسی واقعاً اهمیت دارد؟ آیا به "خانه داران ناامید" نیاز دارم که در زمان واقعی به من سرازیر شوند؟ شماره. آیا به "CSI میامی" در هر زمان و هر زمان دیگری نیاز دارم؟ شماره. آیا گمشده فاکس نیوز باعث ناراحتی ذهنی من می شود و باعث می شود من به طور خطرناکی بی اطلاع باشم؟ نه

 

شیوه زندگی دیجیتال یک مزیت بازاریابی است. نه کمتر نه بیشتر. این تعریف توسط خدماتی که مورد نیاز نیستند ، هزینه زیادی دارند و به فن آوری های ساده و بی تکلف ، بیش از حد معمول و توسعه نیافته تکیه می کنند.

تا زمانی که گیتس نتواند نمایشی بی عیب و نقص از سبک زندگی دیجیتالی را ارائه دهد که چیزی غیر از روشهای همیشه عجیب و غریب و کمتر قابل اعتماد برای مصرف همان محتوای قدیمی را نشان می دهد ، می توانیم اطمینان داشته باشیم که سبک زندگی دیجیتال به طرز بی نظیری بی ربط است.